رگبارهای بهاری در شمال و شرق اصفهان پیش‌بینی می‌شود
نوشته شده توسط : hsi

 

رگبارهای بهاری در شمال و شرق اصفهان پیش‌بینی می‌شود

اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش رگبارهای بهاری در شمال و شرق اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

ابراهیم هنرمند در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر ناپایداری‌های همرفتی در سطح استان در هفته جاری است. براین اساس در بسیاری از مناطق افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید تا شدید و رگبارهای موقت بهاری و رعد و برق به ویژه در نیمه شمالی استان در ساعات بعد از ظهر پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه وزش باد شدید و گرد و خاک در مناطق شرقی انتظار می‌رود، درباره شدت بارندگی‌های پیش رو افزود: با توجه به اینکه بارش‌ها رگباری است احتمال ایجاد خسارت وجود دارد اما فعالیت این امواج میانگین بارشی قابل توجهی نخواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه شرایط بارشی در مناطقی مانند اردستان، نطنز و نائین بهتر از نواحی غربی استان بهتر خواهد بود، خاطرنشان کرد: وقوع بارش‌های رگباری در ورزنه نیز امروز و فردا محتمل است

هنرمند با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، ادامه داد: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: خوروبیابانک با دمای ۳۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای سه درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

 





:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: